Czym jest audyt SEO i dlaczego warto go wykonać?

Czym jest audyt SEO i dlaczego warto go wykonać?

Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej, aby sprawdzić ją pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek czy zgodności ze standardami technicznymi. W artykule szczegółowo wyjaśniamy, czym jest audyt SEO i dlaczego warto go wykonać. 

Adres URL a klikalność

Jak struktura adresu URL wpływa na jego klikalność?

URL to adres, dzięki któremu można odnaleźć zasoby w Internecie lub w sieci lokalnej. Struktura adresu URL ma duży wpływ na jego klikalność, ponieważ wpływa na to, jak wygląda adres w wynikach wyszukiwania oraz jak jest postrzegany przez użytkowników. 

Linki kanoniczne w zwiększaniu widoczności witryny i ruchu organicznego vs konkurencja

W tym kejsie zaprezentujemy ostatni rok 5-letniej historii SEO witryny naszego klienta, który przez początkowe lata podchodził dość zachowawczo do naszych propozycji. Na końcu zobaczycie efekty, kiedy udało nam się przeforsować nasze pomysły i otrzymaliśmy zielone światło dla ich realizacji. Dane projektu w SEO Extranet Tak wygląda podgląd opisywanego projektu w naszym wewnętrznym narzędziu SEO Extranet. Uwagę zwracają niezbyt wysokie parametry związane z prędkością ładowania. […]

Badanie wpływu wielkości witryny na długi ogon SEO

W 2017 roku przeprowadziliśmy badanie blisko 30 tysięcy długich ogonów sklepów e-commerce w Polsce. Zamierzaliśmy wykazać, że wielkość długiego ogona wynika z wielkości wartości site, czyli z liczby zaindeksowanych podstron witryny w wyszukiwarce Google. Kolejnym krokiem było wyznaczenie przeciętnej wielkości długiego ogona dla różnej wielkości witryn i określenie kształtu charakterystyki wpływu, tzn w jaki sposób wzrost wielkości site powoduje wzrost długiego ogona. Zapraszam […]

Plik robots.txt a crawl budget – pytania do ekspertów SEO

Podczas 19 konferencji semKRK BIG zadaliśmy pytania o znaczenie pliku robots.txt dla optymalizacji crawl budżetu oraz o rolę bloga firmowego w strategii SEO. Posłuchajcie, jakich odpowiedzi udzielili nam: Paweł Gontarek (Zgred) Damian Sałkowski (Senuto) Szymon Słowik (Takaoto) Tomasz Wieliczko (Xann Marketing) Mateusz Dela (Backflow) Robert Niechciał (Vestigio) Dawid Medwediuk (SEO Fridays Podcast) Artur Pajkert (cyber_Folks) Krzysztof Marzec (Deva Group)

Jak zatrudnić firmę SEO - Maile Ohye, Google

Zanim zlecisz linkbuilding strony

Linkbuilding, czyli pozyskiwanie wartościowych linków do pozycjonowanej strony, to jeden z ważniejszych elementów skutecznej strategii SEO. Linki przychodzące stanowią istotny element algorytmu Google. Jest to również jeden z pierwszych czynników rankingowych algorytmu, który uczynił z wyszukiwarki Google najpopularniejszą wyszukiwarkę na świecie właśnie dzięki swojej trafności. Nie można jednak zapominać, że linki to jedynie jeden z wielu składników układanki, jaką jest strategia SEO. Ich działanie zależy w dużej mierze […]

Zarządzaj plikami cookies